6 februari 2010

LångLördag

Japp, Då var det lördag kväll,... och jag jobbar. 
Det är hemskt tråkigt men, jaaaaa.. palla klaga lixom. 
Jag sov hemskt inatt. Minns att jag såg klockan var 4.00 innan jag somnade. 
Och så ska man klara av att hantera 2 tjuriga ungar på det . . men fint väder var det. 

Men mitt humör om något annat har varit - "I dont give a shit"
Im fucking awsome anyway
Dont try to tell me anything else

Jag kände att det hade varit en bra dag. Men tydligen inte. Det är ju sjukt...

Men iaf - lördag kväll och jag ska se på American Idol och sedan filmer som kommer efteråt. 
Nästa helg är det Alla Hjärtans Dag - jag ska se på Dirty Dancing på bio :) hihi
Själv dårå. 
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde förra året . . . förlåt. 

Early nite for me,..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar