11 februari 2010

Funny Wednesday

Gårdagen var en väldigt intressant. 

Jag sov in och hade en god smörgås till frukost. 
Sedan var det gymmet, men en riktig träningsvärk för dagen innan. 
Jag kom hem runt 14 och hade planer att färga mitt hår. Eftersom att förra gången jag färgade det var det för att få bort det röda slingorna jag hade. Så det blev ju lite väl ljust kan man säga. Så jag ville få lite mörkare. 
Men jaa., jag är nu inte blond. 
Jag är vithårig. 
På något bra sätt lyckades jag glömma bort tiden och steg ur duschen med vitt hår. 
Väldigt lyckat, man tackar. 
Jag hade sedan lite snabb middag - nudlar :) Mums. 
I New Plymouth finns en skating-rink. Ascoolt ! 
OCH - det finns ett roller derby team - Taranaki Roller Derby
Ännu coolare ! 
Klockan 18.30 hade tjejerna träning och ja, klart jag ska kolla in det. 
Och det var hur häftig som helst. Nu till min födelsedag önskar jag mig ett par rollerblades.. ooooh, vad jag vill lära mig åka xD Skulle vara så himla coolt !
Lovade tjejerna att jag ska åka med dem nästa träning. Haha. Får se hur det kommer att gå. 

Träningen slutade runt 20.30 och jag tänkte att det vore ju tråkigt att bara gå hem och sova redan nu. 
Så jag tog en tur förbi Decanta Bar, självklart. 

Träffade John och Johnnie och den andra bartenderna Jimi och hans flickvän. De stängde baren runt 22 och vi alla drog till Peggy Gordons. Haha, självklart lixom. 
Och vi hade skit kul. 
Haha., jag måste säga att bli super packad på bara 10 dollar är ganska bra. Så är det när man drar ut med roliga killar. Jag betalade bara en cola för jag lite väl packad. 
Men jaaa., tiden försvann snabbt förbi och klockan var plötsligt 3. 
Johnnie var SUPERFULL. Jag och John fick nästan bära hem honom. Eller nej. John tog min väska och JAG fick bära Johnnie, som är 3 huvud längre än mig,. det var lite tungt och instabilt. Han välte mig en gång så jag skadade knät och jag slog honom i nötterna. Det roliga är ju att han kommer ju inte ihåg det. 
Jag var hemma runt 4 som vanligt. 
Och i helgen kommer en svensk tjej som bor uppe i Hamilton över. 
Det kommer bli så jäkla kul !! 

Jaa., så jag vaknade upp imorse runt 10 och bara skrattade åt mig själv. Jag hade skit kul igår. 
Och jag älskar det när man bara impulsivt går ut och det blir en lyckad kväll. Jag vet inte varför, men det är roligt att dra ut på krogen själv ibland. Kanske för att jag har blivit så van vid det nu. 
Jag var inte allt för bakis heller när jag vaknade till. 
Jag har inte gjort mkt vettig idag. Suttit framför tv hela dagen till jag började jobba vid 2.45. 
Det är mkt att göra med ungarna. Händerna fulla. 

Ska duscha innan jag hoppar i sängen. 

Fast jag vaknade upp med ett munsår. 
Det var väl lite onödigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar