1 februari 2010

Första Feb

Jaa, Första Februari idag :) 
Vilket betyder att om 23 dagar kommer MAMMA hit ! 
Och om 24 dagar fyller jag 20 ! 
Mkt att se framemot :)

Idag hade jag äntligen en ledig dag :) 

Det blev lite snabb chatt på SKYPE med GALINA på morgonen. Stackars gumman är hemma sjuk igen. Bli frisk snart ! 
Sedan frukost och många timmar vid datan. 
Jag gjorde inget vettigt - och det var härligt ! HAHA
Sedan tog jag min packade gymväska och bok och gick ut. 
Satte mig längst havet för att läsa - och tror du inte att det börjar regna ? 

Sedan var det gymmet. Sprang en kilometer, träffa Heiu, tränande lite och avslutade det hela med spinning. 
JAG ÄR HELT DÖD. 
På vägen hem tittade jag upp i himmelen och tänkte --"Oj, det kanske ska börja regna, bäst att jag skyndar mig lite". 
SJÄLVKLART börjar det ÖSA NER ! 
Gina, ditt pucko....

Jaaa, så hem var det - dyngsur och middag. 
Jag åt som en häst och sitter nu i min fina säng medans jag lyssnar på regnet utomhus.
Nu tittar jag på DIE HARD 4.0 - awesome ! 

Min dag har varit seg och inte direkt innehållsrik. 
Imorn ska Col och jag på bio. 
Ska tortera killen med "The Lovley Bones" och han ska betala för det. Mohaha ! 

Är jag inte för bra ? 

Now Movietime with my belly full of jelly :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar