5 februari 2010

Fredag!

Jaa, äntligen var det SKYPE med Jojo :) 
Vi missade varandra ganska bra förra gången och idag var jag inte helt säker på om vi verkligen skulle skypa. 
Jag sov så himla skönt på morgonen. Ååååh så det var skönt att sova in. Nästan omöjligt att vakna till. Men tillslut var jag uppe., lite senare än planerat dock. 
Stackar bruden, så hes fortfarande. Låter som en kille blandat med . . . hmmm . . jag vet inte vad. Roligt var det iaf :)
Vi kan ha hur mkt att snacka om, vet inte hur vi lyckas. Saker händer väl oss hela tiden eller så pratar vi helt enkelt mkt? Jaa, ett mysterium är det.


Under dagen har jag suttit vid min data och planerat vad mamma och jag ska göra när hon kommer hit. 
Hon är här för bara 2 veckor - trodde det var 3 veckor först så ni kan förstå hur stressad jag känner mig. 
Man hinner inte resa runt överallt som man hoppades på. 
Vi hinner vara i Auckland i 4 dagar, sedan hem till New Plymouth i 6 dagar och sedan ta oss till Wellington och Christchurch med Tranz Scenic. 
Mkt att göra och planera ! 

Sedan var det dax att röra på fläsket. Det var gymmet som gällde. Jag cyklade 4 km och sprang 2 km. Trött som tusan är jag. Det kan nog varit det enda vettiga jag gjort idag. 
Middag var MKT MAT med kyckling. Och jag är såååååå mätt just nu att det gör ont att sitta ner. 
Jag har gått under mitt nummer idag. Yeah !!! 
I Feel Good ;) . . .  but almost died. . . .

Fredag kvällen för mig är JOBB
Jas jobbar nattskift HELA HELGEN. Jippi ! 
Jag har varit ledig hela veckan och får jobba hela helgen. 
Det är inte bara natten jag jobbar, Jas ska ju sova så jag måste ha ungarna tysta, oftast ute ur huset så hon kan få sova. 
Så jaaa,.. det är HELA HELGEN

Jag startar helgen med Big Band Theory som just började. Efter det kommer American Idol och efter det kommer Jackass 2. 
Allt på samma kanal så jag kan ligga som en latmask på sängen och inte bry mig om något utanför detta hus. 

Mohaha - it´s on ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar