10 november 2011

Kalgoorlie

Gårdagen var en upptagen dag.

Jag gjorde mitt vanliga housekeeping shift och sedan baren från 12 till 8.
Efteråt blev det ju några drinkar. Haha., jaaaaa. En hel del.
Det var hur kul som helst och jag vandrade hem runt morgonen innan LeeAnn hämtade upp mig. Idag åkte vi till Kalgoorlie!
Alla säger att det är värsta hålan,. och ja, det var det. Rik s
tad pga gruvorna men bombnerslag.
Jag hittade JAYJAYS, shoppade en hel del den dagen.

Hittade roliga "Angry Bird" shirts som skulle vara gold att ha. Haha - så du brosan !!

JAg kom hem med en massa nya örhängen, nya toppar och 2 par nya skor. Hade en trevlig lunch med tusen screwdrivers och på väegn hem körde vi nästan på världens största kängurooo !! Det var läskigt.

Nu är det sängen, det varit en väldigt lång dag och baksmällan börjar kicka in. eeeööww....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar