30 november 2011

Weekend In Fremantel

I love Fremantel.
Efter mitt shift på fredag kvällen tog jag hyrbilen och körde rakt mot Perth.
Jag kom lite vilsen runt Midland men det fixade sig allt.
Var inte i sängs förrän 1 - efter att jag och Romina hade en ultimat strongbow tillsammans.
Lördag var en chill dag. Jag körde in till Perth - tidigt och hämtade upp biljetterna till Foo Fighters på måndag kväll. Jag åkte förbi IKEA och handlade lite godis :) Hihi ! Sedan var det lunch och shopping med Linda på Garden City.
Jag köpte mig en ny kamera !! :) - Romina och jag har döpt den till Buzz !

Vi hade sedan middag på Portorosa och en kväll på krogen med alla jag känner i Fremantel. Det var väldigt roligt att se alla igen :) !

Söndag var en chill dag.
free stuff from Orient

Vi hängde med Kris och Eddie för en lunchdrink och hjälpa Eddie att flytta.

Måndag hade jag sista lunch med tjejerna. Kommer att sakna dem så mkt.


Sedan var det Foo Fighters !

Back home at 4.30 tuesday morning,. saw the sunrise and rooies jumping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar