16 november 2011

We Never Steal From Work

Vart man än jobbar så snor man alltid någonting från jobbet.
Det råkar ju bara vara så att jag har en massa roliga saker att sno. Varje gång det kommer en ny reklam sak för ett märke eller öl så får man ge ut en massa roliga saker med det. Jag har nu en keps som jag snodde idag. passar bra med en massa bollar, nyckelringar, kylskåpsmagneter och kortlek (-ursnygg av Jack Daniel´s).

TED`S !! - jag har nu en hel collection. Med solbrillor, flera stubby holders och oxå en snygg klocka.

Annars har man precis slutat jobbet. Shazz -min manager som är lika gammal som mig- fick ett litet nervbrott där - via telefon - på jobbet- gjorde slut med sin pojkvän. Så det var mkt gråtande sista timmen. Lika bra att säga till alla att gå hem. Stackars henne. Jag vill inte se mig gråta på så sätt över en kille. vi vet att det har hänt förut...

nej,. min tå gör väldigt ont nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar