6 november 2011

Sunday Shift Sign Off

Jag har jobbat en vecka rakt - och sammanlagt 52 timmar. Inte illa när lönen kommer in imorn.
Tur nog nästa vecka kommer jag få lite mer tid att slappa en aning.
Lånade Ciaras hårddisk så nu har jag ca. 10 nya filmer att se.

Igår hade jag morgonen ledig så jag trattade över gatan till Lance lilla secondhand butik och snokade runt. Det var ett bombnerslag av saker. Vilket paradis för mig att kunna städa upp. Haha. Jag fick låna 3 böker och en julgran :) Hihih.
Vi underhöll oss med ett spel av chess oxå. Jag förlorade såklart men det var roligt.Mitt social liv är en 50+ gubbe som min bästa vän. Hur roligt är inte det?

Southern Cross har börjat växa på mig lite. Jag känner mig mer avslappnad här ute. Staden är lika stor som Vagnhärad ungefär, kanske därför jag trivs lite. Komma ifrån storstaden en stund och spara pengar.
Det känns som lite "eat, pray, love"-thing jag gör här. In my own way,. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar