3 november 2011

Your Gonna Go Far Kid

Min fjärde dag på jobbet och har redan jobbat ihop 20 timmar, denna veckas lön kommer att vara sköön ! Eftersom jag inte spenderar några pengar så kommer jag komma långt. Max - "kitchenhand guy" - frågade mig varför dem ger mig så många timmar. Jag tar det gärna för annars skulle jag vara så tråkad hela tiden med inget att göra. Hinner se på film :)

Jag måste spara pengarna - vi vet hur det går. Men därför är jag här. Jag ger detta 3 månader och sen reser jag med pengarna.
Vi får se vart jag åker.
Om jag åker till Bali några veckor och kanske träffar upp morsan där eller om jag åker till NZ en månad och sedan åker hem. Det är människor här jag vill träffa och saker att göra innan jag kommer hem till Sweden igen.

Just nu är det ganska schysst. Jag har en tv - visst, bara en kanal - kylskåp och internet. Men det saknar det lilla extra. Mest att dela detta med en person (- som jag lämnade kvar i Fremantel. Jag lämnar massa personer - det finns flera i havet)

in ut rulla skjut !

1 kommentar:

  1. Ja, den stora nackdelen med att resa är ju att man lämnar saker och människor bakom sig hela tiden.. Och det är då man måste anstränga sig för att fokusera på vad som ligger framför en. Detta blir shysst ska du se! Cash is king ;) Och Fremantle finns kvar om du skulle sakna det för mycket - och skulle vissa människor där sakna DIG för mycket, så vet de ju var de hittar dig, right? ;)
    Ta hand om dig, min vän! Tänker på dig så du vet :)
    En solig dag, ja. Då ses vi igen :D <3

    SvaraRadera