1 november 2011

New Places in Life

Så jag har inte bloggat mkt på senaste tiden.
För att vara ärlig så har jag inte känt för det. Jag har inte haft internet till hands eller nya bilder att lägga upp.
Jag ska försöka starta igen.

Brosan var här i 2 månader och det var awesome.
Kul att se honom igen efter att jag inte har varit hemma nu i 2 år. Det var mkt "catch up" att göra, som mesta dels placerades vid baren.
Saknar dig brosan !

Jag har bestämt mig för att gå för mitt andra års visum i australien. För detta måste jag göra 3 månaders arbete som "regional work". Detta gör jag i Southern Cross Hotel - Country Pub som Housekeeping/Bar staff.
Jag planerar på att komma hem i mars/april och spendera en sommar hemma. Sedan åker jag tillbaka till OZ.

Jag har ett liv i Australien som jag skulle älska att stanna i. Jag har ett liv hemma i Sverige som jag skulle älska att komma tillbaka till.

Jag hade min första dag på jobbet igår och har 87 dagar till att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar