2 november 2011

Same Day and Age

Sharyn - min nya jobbar kompis, eller mer sagt min bar manager är född samma dag och år som mig. Vi är lika gamla. Jag har aldrig träffat någon som är född samma dag som jag. Coolt!
Det är min tredje dag in på jobbet och det börjar gå bättre allt. Jag har 3 ggr i veckan morgonshift som menas städande och sedan barjob resten av dagarna. Det är ganska häftigt så långt. Mest för det är fortfarande nytt för mig.

Vi har TAB - player och igår vann en kille 4.506 dollar på häst från melbourne cup. I morse kom en kille in med vinst på nästan samma summa på en slump 3 dollar lott! Vilken röta.

Jag bor som sagt nu i Southern Cross i WA. En lite tom ort i nära öde mark. Jag jobbar hela tiden och sedan min fritid kan jag försöka gå på promenad när det inte är för varmt eller salppa med en bok.
Jag saknar bara vännerna från Fremantel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar