28 april 2010

Cabin Fever

Nu börjar jag bli lite less av att vara inne i huset. Jag vill ut ! 
Men jag kommer inte direkt längre än till brevlådan. Kan ju inte få på mig skon över den svullna röd/blåa foten. 

Något som piggade upp mitt humör var 2 stora packet från mamma :) 
Helt nya sockor och en massa mössor ! Underbart !! 
TACK tack TACK mamma ! Passar perfekt nu när det börjar bli kyligt. 
Ska ha mössa på mig nästa gång jag går ut... 
men.. jaa... 

När kommer jag lyckas komma ut ?
Jag kommer att bli galen. Kan inte städa., för tråkad för att läsa och för mkt smaklökar på tungan för att sluta äta. HAHA. 
Im going crazy.... and fat. 
 Jag ska ut på fredag även om det gör ont. 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu när jag är ledig 2 dagar. 
Jag brukar gå till gymmet och spendera ett par bra timmar där. 

Nu,. titta på tv ? Finns inte mkt att se på. 
Var på SKYPE med jojo - och ellika, nyss. 
Vilka planer vi har !! OHOH ! 
Nz - Aussie - Home 
Its gonna be goood ! hihi ! 
Jag längtar som tusan. Ser inte fram emot att spara dock. Men om man måste så xD

Ikväll är det Comedy Gala på tv. Ska bli askul och se. 
Eftersom jag inte kan gå på träning ikväll så får jag se All new BIG BANG THEORY !  YES!

Det blir chips och dip. Bara för att jag tycker synd om mig själv. Och för jag är egentligen en väldigt bra person med känslor som du inte förstå dig på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar