23 april 2010

Thursday Nite

Jaaa,.. vad ska man säga. 
Igår kväll fick jag plötsligt en ledig kväll. Då kan man ju inte sitta inne heller. Jag gick till Fredrick´s bar, bara för att kolla in hur det är där. Dem hade BINGO kväll., faaan va synd att jag inte visste det. Hade varit fett kul att spela med. 

Sedan gick jag till Peggy´s, dem hade Music Trivia (musik quiz) och det är alltid lika roligt att titta på. Det var ganska dött i stan. Inte mkt folk ute alls. 

Jag och Anja gick till Park N´Save och köpte godis och glass. 
Haha, vi satte oss på the foreshore och käkade glass och pratade en massa ! Det var allt trevligt. 
Sedan gick vi tillbaka till The Basement och spelade biljard. 
Trevlig kväll., hade varit astråkigt om jag inte hade träffat Anja. 


Idag ska jag åka till "The Three Sisters" men Jo och Frieda. Kommer bli så kul, bara för att komma ut ur huset !! Vi har hyrt en stuga för natten så det kommer att bli så trevligt utan ungarna och Jas. 
Det kommer bilder imorn. 

Ska packa det sista innan Jo kommer för att hämta mig. 
Bye ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar