12 april 2010

Hawera

Jaa, efter en väldigt trevlig fredagkväll så var det upp på lördag, träffa Frieda och hoppa i bilen ner till Hawera. Jag får inte vara i huset i helgen tydligen. Så Jas kickade mig ner till Hawera, småstaden en timme ifrån och bo hos hennes bror och deras barn. 
Visst, det har varit väldigt kul att träffa Briana - som är 12 år om min bästa vän. haha.
Sedan hade jag ju hellre spenderat helgen med en annan person... som vars katt är såå gullig :)
Det var fint väder och trevligt sällskap., sova i vardagsrummet på en madrass, och inte har några pengar på mobilen. Men bilder blev det allt. Frieda och jag gick upp vattentornet i Hawera för lite utsikt. 

Sedan satt Frieda och jag och pimplade vin. 
Deras jätte mysiga katt :)
Tui är en öl., och deras reklam är alltid rolig. Nu har dem bytt affisch, jätte rolig !! 
Hittade sedan en bok som hade reklambladen i ., haha. !! 
HAHAHHAHAHAHHA !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar