21 april 2010

When the Sun is Away

Jaa,. det finns inte mkt att berätta. Jag har fått lite av en hosta och känner mig lätt utmattad. 
Lite trött idag för jag var tvungen att läsa klart min bok. "Memories of a Geisha". 
Väldigt intressant bok och väldigt spännande slut. Jag trodde ju att den var baserad på en sann historia men karaktären och händelserna är påhittade. Det var ju lite synd., eller kanske bra när man tänker på hur dem lever. Nu måste jag bara se filmen.  

Nu sitter jag i mina nya thights och långtröja i soffan framför tvn medans Preston har en vila och myser med mig själv. 
Nya bok blir Alice in Wonderland. Jag hittade den riktiga novellen - i Mia´s hylla xD haha. Sedan blir det fler klassiker som Robin Hood, Little Women och en massa fler. Hihi :)

Ikväll är det träning..there will be pain. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar