25 april 2010

The Three Sisters

Jaa, vi åkte och kollade in The Three Sisters. 
En sevärdhet ungefär en timme ifrån New Plymouth. 
De tre systrarna är tre stenblock vid havet. 
Det är så vackert att jag skulle föralltid vilja sista där med min McKenna, (bourbon+cola som vi inte har hemma, jag har hittat en ny favorit).

Vi kom dit runt 8 på kvällen och hade trevligt tv tittande.

 Lördag var det sightseeing plus ett morgon bad för mig och Frieda.
Det var hur vackert som helst att gå där. 
Det fanns vackra vita stenar som påminner mig om dem stenarna i sista POTC med Jack Sparrow, där dem är krabbor längst sanden. HAHA

Vi klättrade upp på ett berg/sten och vi -- JAG -- hade lite problem med att komma ner. Så jag hoppade, det var jätte HÖGT, (bara 5 meter max) MEN DET VAR HÖGT ! 
och så hoppade jag snett och stuckade foten.
DET GÖR ONT :(
Det gör sååååå ont., kan inte stå på foten. 

Har jobbat idag., efter att ha varit ute på krogen igår., med min nästan brutna fot. 
Man kan ju säga att den är väldigt svullen. Nästan dubbelt så stor ! 
Jisses., jag har lärt mig en läxa, okeej. Vi behöver inte prata mer om det. 
Jag har lärt mig att inte klättra upp på en stor sten igen, för jag klarar inte av att komma ner. 














Nu ska jag proppa mig full av tabletter och sedan sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar