18 april 2010

All Nighter at Peggy´s

Igår hade jag och Dani väldigt trevligt, måste jag säga :) 
Det var skit kul att se henne igen., 
Jag lyckades vara väldigt dum,. Jag kom hem kl.5 på morgonen och började jobba kl.6.45. Jag var inte full, det kan man ju faan inte vara om man ska passa ungar heller. Men man kan inte vara ute sådär sent heller. 
Det är sista gången jag går ut natten innan jag jobbar, tidigt på morgonen. 
Min dag har ju varit helt okeej, . varit väldigt trött såklart. 
Jag skäms en aning. Jas litar på mig att ta hand om ungarna när hon jobbar. Jag vill ju inte vara respektlös mot hennes tillit. 
Nästa gång stannar jag inne. Kan vara barnvakt så Jas kan gå ut. 
Kanske hyra en film med en vän eller bio. Inget som detta. 



Visst, det var en askul natt. Ganska värt det. 
Vi spelade biljard i slut endan. Jag förlorade så . .  Det var strip. 
 Im gonna kill u Dani,.

Jag har just kommit hem från roller derby träning. Det gick asbra och var askul !! Faan va jag har ont i kroppen, träningsvärk överallt. 
Nu dusch, sedan Bones och Trauma. 
Jobbar tidigt imorn. 

Hope for sweet sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar