17 april 2010

Dani B-Day

Dagen har varit väldigt seg och ointressant. 
Jag kom hem kl.2 inatt efter en väldigt rolig kväll, jag vet, jag var hemma tidigt. haha. 
Gick till Peggys såklart, jag drack 3 pint cider och har ingen aning att jag lyckades bli så packad på det. Jisses., Hade en massa glad vatten men det kändes inte när jag vaknade upp imorse. 
Låg i sängen och gjorde inget tills lunch, sedan var det Anja och jag på Gymmet! Wooooho. 
Hangover on a treadmil. HAHA. 

Ikväll fyller Dani år så det blir lite att fira, vi ska nog ut på stan.. Jag är väldigt glad att jag har kommit närma varandra. Så skönt att ha en tjej kompis här! 
Killar är fett komplicerade här. HAHA. 
WOHO ! UT (igen) ! 
Är bara väldigt pank, men det har inte stoppat mig förut. Det är ju inte varje lördag jag kan dra ut :)
Fast, jobbar ju imorn egentligen., så inte för mkt inatt :) 

Skämde ut mig litegrann igår,. haha.., deal with it later.

Men hittade en ny vän igår oxå xD Stora förhoppningar , hihi !
Got a date next week :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar