13 april 2010

Work Work

Idag har det varit jobb,. 

Mia var ute på playdate - bio and sleepover. Så det var Preston och jag hela dagen. Skönt faktiskt :) 
Jo, min kontaktperson från Au Pair Link kom över på lunch och vi hade en massa att prata om. 
Sedan hade jag en MASSA pappersarbete att göra som Au Pair, jisses. Men det har inte varit så farligt, mest för att jag har saknat min data så mkt :) haha. 

Efter lunch och vila för Preston hade vi lite rolig lek med majsmjöl och vatten. Har ni testat det förut? Det var jätte cool och skit kul. Vi höll nog på i nästan 2 timmar med det. Sedan var det bara att börja städa., det är väl stora nackdelen med en messy play. 

Min dag har inte varit så intressant egentligen och är barnvakt i kväll oxå. Jas ska ut (äntligen om jag säger så) 
Det är så mkt på tv ikväll så jag sitter gärna i sängen med mitt varma täcke och lyssnar på regnet som öser ner. 
Är det bara jag som tycker att det är jätte mysigt? :) hihi
Känner mig lite stressad över en grej,.. som är bara jätte löjligt så det tänker jag inte berätta. Ska försöka slappna av. 
Med lite choklad kanske?

Imorn är det rollerderby., 
men nu . . breath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar