8 april 2010

Steve is HOME

Ooooh My God ! (som homer simpson säger det när han ser gratis öl)  OooH My God !! 
Du kan jag inte tro det, för det gör inte jag. 

MIN DATA ÄR TILLBAKA !! 

Och det kostade mig inget alls - förutom 2 månaders rastlöshet. 
Steve is home, finally. (Tydligen hade jag kunnat hämta upp honom 2 veckor sen, men det visste inte jag) But i got him here now ! :)

Jag ger er alla en fin uppdatering om allt som hänt - allt som jag kommer ihåg iaf - lite senare. Har en hel del nu att fixa och få i ordning. Som bakgrundsbild, i 3 år har jag haft den vackra bilden på evelina på kungsträdgården i stockholm. Men den bilden försvann nu. 
Hmmm., får hitta en ny. 
Det blir lite svårare att koncentrera sig för nu börjar SpongeBob på tv2. Haha., jag vet. Varje dag kl.16 är det SpongeBob dax :)

Jag kan sitta här för evigt men tyvärr., jobbar. 
Vi ses senare min kära blogg ! 
With love 

1 kommentar: