4 juli 2010

Ännu en Lyckad Helg

Jaa, Helgen var händelsefull om man säger så.

Fredag gick jag till läkaren, som ger mig mer dåliga nyheter, vilket får mig att dricka.
Jag fick nyheter om att ANJA är tillbaka i stan ! ÅÅÅÅH så glad jag blev :)
Vi hade det trevlig på Foreshore - köpte glass för det var ett sådant vackert väder!
Tog lite rolig bilder - helknäppa.
Sedan var hon tvungen att jobba, men vi träffades upp runt 21 då hon slutade.
Vi hade vin och massa gött - sedan krogen.
Vi hade skit kul. Massa människor var ute och Anja roligt packad. Förlorade nästan ett örhänge och min kamera, haha. Tur nog var det inte så :)
Fick en massa bilder på Anja - kolla in hennes dancemoooves xD
Träffade upp Dave och Glynn och sedan var det tid för lite fyllekäk på Arizona,. det är såå göött. Jag hade verkligen skit kul, och blev så packad. Tack Anja - det får vi verkligen göra om.

Jag vaknade dagen efter utan huvudvärk - så det var en väldigt lyckad kväll, haha !
Dave målar om hos sig så jag bestämde mig för att hjälpa till. Jag säga nej till att måla ? Aaah joooo tjena xD
Sedan var det hem till Dani som gällde.
Hade med mig vin och vi skulle bara slappa framför tvn, haha,.. trodde jag ja.
Självklart drog vi ut på stan. Blir pissfulla, ännu en natt och kom hem 6 på morgonen.
Dani: "Whats the time?"
Me: "Ööööhm, hold on..(take picture).... about that much" HAHA !

Jisses., Jag är trött. Det är jobbigt att ha kul.
Samt väldigt dyrt. Fick lönen igår och jag har redan lyckats spendera den.
SKIT ! Nu var man fattiglapp igen.
Bakissöndag är snart över oxå... suck, vill inte att helgen ska vara över ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar