5 juli 2010

nothing interesting

Jag vet att förra inlägget var en stor uppdateringsbomb, men sådant händer.
Idag försökte jag hjälpa till hos Dave, damsög huset lite för hans hundar hårar så mkt. Haha. Och så får han in ugnen idag, ska förtusan laga middag till honom. Lovade något svenskt., självklart.

När jag kom hem såå var det inte mkt att göra. Det är så konstigt när man jobbar hela tiden och sedan plötsligt får Jas tjänsteledigt för att ta hand om tvilling bebisar (vilket jag glömde nämna) så har jag inte mkt att göra. Försöker städa och hjälpa henne så mkt som möjligt.

Hon hade en hög av gamla kläder vilket jag fick gå igenom och se om jag hittade något. Jag tog ett par toppar, en tröja och en sjal. Bra shopping kallar jag det., haha.

Idag är det kallt. Det har regnat hela dagen, (skulle gå till gymmet, men palla gå i regnet!) Hela helgen hade vi sol, saknar det. För det var så kallt imorse när vi vaknade. Glad jag har mina varma sockor. Förtusan., centralvärme är något jag saknar.
Samt saknar jag svensk mat. Jag vill ha potatissallad och potatisgratäng med gött kött. Med beanasie sås eller tzatsiki.. gud så göött ! Ska kolla upp receptet och göra det själv.

Ungarna och jag var på en promis förra helgen, man ser att hösten börjar bli till vinter. Ändå har Mia på sig shorts och jag har MÅNGA tröjor xD
Nu sitter jag och glor på tv,.
Efter en lång helg ska det bli skönt att sova in i sin egna varma säng. Vaknade upp flera gånger inatt av att det var så kallt. Och en stor hund vid fötterna som snor täcket, haha.
Natt Natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar