8 juli 2010

Quicky..

I Tisdags gick jag till AA - Vägverket här, och skaffade mig ett NZ Körkort. Awesome !
Haha, kostade mig 50 dollar och kortet kommer om 2 veckor. Det var hur lätt som helst och fixa pga av mitt svenska körkort. Hihi :) Något att skryta med när jag kommer hem. Slipper jag ta med mig passet överallt. Och innan ni frågar igen VARFÖR jag skaffar det? Joooo - för det är coolt! Så det så.

Sedan var det bio med Anja. Vi såg Eclips.
Den boken är den tråkigaste av dem fyra. Och så var filmen. Förlåt, men det var den. Inte värd att se om jag inte hade behovet av att kunna berätta att jag har sett den.
På bion hade dem INGE popcorn ! Det var slut ! Hur kan man gå på bio UTAN popcorn? Jisses,. självklart i slutet av filmen känner man doften av...
"Sniff sniff, Anja - can u smell that? It smells like popcorn"
"Sniff - aaah, yeah it does! God dammit!"
HAHA, om någon hade sett oss,.. ja ni kan ju förstå xD
Men jaaa., efter det så drog vi hem till Anja och hade popcorn hos henne ist, och slog på Sherlock Holmes. Som ni kanske kommer ihåg från det inlägget jag skrev i Jan, så älskar jag den filmen. Hur rolig som helst!

Onsdag var en härlig dag på min sida.
Familjen var ute så jag städade hela huset med Anjas hjälp.
Vi gjorde pannkakor och slappade i solen med hundarna. Alltid skönt med en slappdag där ungarna inte irriterar mig på höga varv.
Sedan var det dax för träning. Jag fick foten tejpad rejält och det gick så bra för mig. Det kändes så härligt och kul att åka rullskridskor för första gången på länge.
Tills jag då föll framåt med magen och landade hårt på marken som en säl. Min bröstkorg gör fortfarande ont. Skönt nog var det någon som var skyldig mig en ryggmassage, så jag fick en bröstmassage oxå. Thihi.

Torsdag var ännu en ledig dag för mig.
Jag kom hem, gullade med bäbisen och sedan till gymmet. Det gick skit bra. Jag har idag sprungit på sådant sätt jag inte gjort sen fotbolls tiden.
Hem, lunch, hjälpa Jas med ungarna och så fick jag måla på min fina tavla som ser så udda ut.
Detta har gjort min rygg väldigt öm. Efter massagen igår så hittades lite punkter men idag så gör hela ryggen ont och jag känner mig som en 50-åring.
Efter en lång spaning på nätet loggar äntligen JOJO in så vi möttes på SKYPE !
ååååh så kul att se dig igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar