18 juli 2010

Dina&Gina Weekend !


Ja, nu sitter man igen framför datan bakis.
Jag måste lägga av med det nu. Känns inte så hälsosamt.
Iaf - Dina kom upp denna helg från Welly och hälsade på. Det tackar vi så mkt för :) !
Vi kan ta allt snabbt -

Fredag var det regn och rusk, vilket gjorde en hemmakväll framför tvn. Det var allt härligt, får prata ut om all skit och samtidigt vila kroppen.

Lördag var det upp och hoppa för kaffe med dem nya Au Pairerna som har anlänt i Taranaki. Lite stress frukost samt dusch piggnar allt till en. Efter en varm kopp vit choklad så var det shopping :) Dina och jag gick runt som tusan, motion var det allt :)

Sedan gjorde vi lite middag och slappade med familjen en stund.
På kvällen då blev vi bjudna på fest. Hemma fest var länge sen man gick på.
Tydligen hade vi så jävla kul för plötsligt var det sängdags. Jag hade inte kameran med mig så bilder blev det inte många av. Haha.
mina enda bilder från kvällen

Jaaa, jag blev allt för full, igen. Känns inte bra att ha skämt ut sig själv framför Daves vänner., vilket jag tror att jag gjorde. Vet inte helt säkert - haha. Inte bra.

Iaf, Söndag var det upp, bakis mat och slappande innan Dina hoppade på bussen hem.
Jag känner att min näsa börjar klia lite. Om jag blir förkyld nu - då är det ditt fel Dina! Haha.
Iaf, det var en toppen helg. Så hemskt skönt att du kom och hälsade på Dina :) Hoppas vi hinner göra något mer sådant innan vi åker.

Imorn har jag arbetsintervju. Önska mig lycka till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar