24 juli 2010

Många saker på samma gång

Torsdag kväll var händelserik. Här har vi lite bilder från Anjas kamera. Tack Anja :) !
Löööv u Girl!

Hihi, lite rolig klotter på ryggen xD
Det blev många bilder på mig oxå., även om jag hade kameran. Haha, va roligt. Lite Milla stil på det!
Jag köpte biljetterna för mig och Jojo. Från Melbourne till Perth ! Firade det men en glass på The Foreshore. Hihi

Fredag kväll var det hemma kväll hos Dani. Det var så härligt alltså. Hon har nu skaffat en kisse ! Den är såå gullig och påminner mig om vår gamla katt Turre. Vi satt ungefär en timme för ett namn. Sen kom det! Tequila Stormhunter !
Hade lite vin och groggar. Inga bra bilder blev det tyvär. Vi försökte göra eget disco xD haha.
Det var en långkväll. Jag somnade runt kl.4 och vaknade upp vid 7 och tittade på tecknat. Länge sen jag fick se Batman :) Vi handlade lite skräp mat och jag gick hem runt 14.
Nu sitter jag och väntar på att möta Dani i stan för bio. Vi ska se Inception :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar