20 juli 2010

Super Day -- NO !

Idag var det planerat att jag ska springa snabbt runt stan och lämna in CV överallt efter att ha lämnat Preston på Kindy och hinna till min arbetsintervju kl.14 på Fresha Cafe.
Jaa., så var det ju inte. Jag har fått Dinas dumma förkylning så jag sprang runt med en rinnande näsa. Jag gick till Waterfront Hotel och lämnade in mitt CV och plötsligt fick jag en rundtur i hotellet. Efter det var det snabbt till min arbetsintervju.

Allt gick väldigt bra. Waterfront Hotel vill att jag kommer Tisdag morgon 8.30 och jobbar. Sedan vill Fresah Cafe att jag kommer Lördag kl.10.
Det var ju inte illa :)

Sedan var det tillbaka till mitt nanny jobb, som känns som tortyr nu närjag sååå längtar efter ett annat jobb. Jag blir så förbannad och trött men försöker att hålla humöret uppe.
Jas kanske kommer hem efter helgen., om hon gör det blir jag galen. Snälla någon. Fattar hon inte hur tortyr detta är?

Imorn ska vi göra pizza ! Det ska bli så gött med hemmagjord pizza :) ist för det skit dem har här.
Jag är helt slut, har äntligen fått sätta mig ner och vila.
Pusta ut..
God natt gött folk

1 kommentar:

  1. åh gnäll lagom, jag var fan förkyld och full och åkte ändå till NP och festade, sen mer än 7 timmars bussresa hem igen. Vekling! haha ;)

    SvaraRadera