11 juli 2010

Sunny Sunday

Lördag var en seg kväll.
Jag och Anja skulle dra på krogen och kolla in nyrenoverade Crowded House. Men vi spelade lite biljard och fastnade framför tvn ist. Haha, riktigt segt - lördag kväll lixom.
Dave hämtade upp mig efter rugby matchen, NZ vs South Africa och gissa om dem torska xD
Iaf, imorse vaknade upp bredvid honom och hundarna. Jag märkte oxå att man ser berget från dörren. Hur coolt som helst, så vackert med snö.
Jag vet inte varför, men det är verkligen underbart. Känns som semester när jag flyr till Daves ställe.
Idag så tog jag ungarna ut till lekparkerna så Jas kunde på lite ledigt. Det är så soligt och härligt, blåser inget idag. Vackert väder, då kan man ju inte stanna inne.
Efter 2 långa timmar så är jag färdig för dagen, håller på att somna framför tv xD
Blir tv-tittar söndag som vanligt :) hihi

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som går ut när det är fint väder! ;) Jaaa, snart får du se den live!! Åh, jag längtar, behöver komma bort ett tag, det ska bli helt underbart! =) WOOP WOOP!!

    SvaraRadera