10 juli 2010

Friday Nite

Idag var det ärenden med familjen.
Eftersom jag har så mkt tid över börjar jag bli lite tråkad. Haha.
Men hängde med familjen runt stan och kollade in lite saker. Har inge pengar för att köpa något så det var en billig dag.
Jag hoppades på en ny ryggmassage idag men det hände inte,
så var det hem till Dani för en tjejkväll.
Vi hade gött vin och hittade på en massa konstigheter.
Jag tror nog bilderna förklarar det mesta.

Sedan drog vi ut, skit kallt var det så vi liftade in. Haha. Askul, vi drog runt på stan.
Stannade till på The Basement och dansade lite till konstig musik. Sedan hamnade vi upp vid Mad Tom´s.
Alla vet hur mkt jag hatar karaoke. Det är hemsk. Men denna bar var så tyst så jag kunde prata med mitt roliga sällskap.
Kom hem runt 4, fett trött, inte för full och slocknade snabbt.
Nu äter jag min skål av flingor och tittar på "Come Dine With Me" vilket får mig att sakna svensk mat ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar