25 juli 2010

Smitten with a boy

Igår gick jag och Dani på bio.
Inception
Ascoool film måste jag säga. Hur den är skapad är helt imponerande.

Efter bion gick Dani och jag ut för ett par drinkar. Hade det lugnt och sedan drog vi hem. Det var hur kallt som helst ! faaan va nätterna blir kalla. Usch ! Stan var ju nästan tom pga rugby matchen. Det var bara en massa tonåringar ute, löjliga och jobbiga. haha, sådan är man inte längre.

Idag har jag inte gjort mkt., har försökt sortera ut saker.
Tog en promenad för att lugna ner mig lite. Denna vecka har varit galen och jag har varit väldigt fustrerad. Det har varit stressigt och känds jobbig. Vilket är känslor jag inte är vann vid. Jag har alltid varit väldigt fokuserad och samlad. Detta var annat. Tror det blir extra jobbigt när man tänker sig att jag är 12.000 mil hemifrån.
Jag har köpt bijetterna från Auckland till Christchurch för mig och Jojo när hon kommer hit :) Hihi. Sweet!

Efter en full middag och lite småsaker blev gjorda så knackade det plötsligt på dörren.
Det var Dave. Vilken överraskning :) Har inte fått se honom på en vecka efter att han flyttade till sitt nya jobb. Hela min hemska vecka blev bortglömd efter ett snabbt besök av honom :) Åh, så glad jag blev. Härlig skillnad.
Thnx bby, reli nice supriz :)

Ikväll är det tv och film. Jag ska baka in mig i sängen och försöka stänga ut omvärlden från mina tankar. Önskar bara att jag inte var själv här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar