19 juli 2010

You can have dreams

Jaa, men det gick ju bra. Nu måste man bara vänta på att någon behöver mig att jobba.
Jag gick runt stan och hittade en hel del ställen som skulle kunna funka. Måste förbi imorn och lämna CV, som jag inte hade med mig idag. Jag vet - PUCKO ! Haha, så är det när man inte har en skrivare. Fick gå till bibloteket och skriva ut.
När jag var på väg hem så hittade jag ett cafe på vägen. Jag stannade till där och fick en arbetsintervju imorn. Asbra ! Hihi :) Jag är inte nära ett jobb ännu, men det närmar sig. Jag hoppas att det går bra imorn. För det cafet är bara 5 min ifrån mig. Lat man har blivit dårå ?
Nu är jag helt slut. Även om jag inte har gjort något produktivt idag.

Jas åker med bebisarna upp till Hamilton imorn för att Hope måste få operation. Så det blir jag och ungarna kvar här. Det är då Nanny 24/7. Något jag inte ser framemot.
Ikväll är det tv som gäller.
Yeeah, Haahaaa - make jokes. I LÖV TV :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar