29 juli 2010

Moving Out

Igår packade jag ihop väskan och idag har jag flyttat in hos Dani. Lite impulsivt - haha !
Efter en sådan stor väntan och LÄNGTAN har jag äntligen fått min frihet. Nu sitter jag på soffan efter att ha lagat good middag för mig och Dani :) Ska kanske börja medn en matblogg för det är jag som kommer att laga mat i detta hus från nu över tror jag.
Men det är ju efter att jag och Dani har flyttat upp på övervåningen av huset som är en lägenhet i sig själv. Det händer i helgen hoppas jag på :) Åh så härligt det kommer att vara.

Idag har man jobbat hårt och fått beröm :) Hihi. Imorn blir det ännu en lång dag. Jag hoppas bara att jag klarar mig på den inkomsten. Måste kanske skaffa ett andra jobb.
Så jag överlever i Australien,..hmmm.
Iaf. Jag ville bara ge er lite mer info på vad som händer just nu :)
eller hur ewe ?

Nästa helg har vi inflyttnings fest :) Temat är 80-tal :) Hihi. Så se hur det blir.
Just nu saknar jag en person som fått en plats i mitt hjärta. ooh,. det värmer i kroppen :)

1 kommentar:

  1. haha, och scott ska till np nästa helg, han tyckte jag skulle komma dit också, men kan inte. stooor utgång med massa tjejer, det kan jag ju inte missa nu när det äntligen blir av! =/ hoppas ni får kul utan mig ;)

    SvaraRadera