2 juli 2010

Happiness Never Last Forever

Efter att ha varit extremt lyckling en vecka kommer det självklart dåliga nyheter som förstör mitt liv föralltid.

Idag är det ännu en dag där jag önskar att jag inte levde. Självklart menar jag ju inte helt seriöst - jag skulle aldrig förlora hoppet i att leva. Men jag önskar att jag skulle kunna gå i sömns och vakna upp igen om ett bra par år, då jag skulle fortfarande vara levande.

Kanske skulle livet vara bättre om man vore en nuna? Bara jävligt tråkigt och strunt eftersom jag inte tror på gud.
Eller livet som en rockstjärna - där du dricker och gör droger, en extrem massa saker vilket får dig att leva livet till hundra tills du dör i ung ålder? Jag är bara talanglös.
Men kanske jag kan försöka bygga upp mitt liv - mina egna ben och alltid bara jag - efter en veckas/månads drickande? Jaa, men det låter som en plan !

1 kommentar:

  1. What now? :o Send me an email, telling me what, ok?? Miss you. Wish you were here already....

    SvaraRadera