18 maj 2010

200 with Cookies

Med detta inlägg har jag 200 inlägg. Ganska coolt :) Hihi. 
Det firar jag med kakor ! 

Jag gjorde kolakakor och choklad/kanel kakor. 


Väldigt gott var det. Jag vet! Jag är chockad själv ! 
You can eat them without getting food poisoning.
Och kolakakorna var en succé. Alla tyckte om dem. Vilket fick mig att tänka att det kanske är typisk svenska kakor? Mer var beställt iaf :) 
Tänkte testa mig på hallongrottor. Skulle vara väldigt kul om jag lyckades med dem :) 

Dagen har annars varit bra. Vi hade tvillingarna över och lekte en massa. 
Sedan hade Preston kindy och Mia hockey träning. 
Jas skulle bli sen så jag gav ungarna ett bad så att hon kunde börja med middag direkt när hon kom hem. Rena lungan. 
Känns bra att gå och sova inatt :) 

Har varit väldigt trött egentligen. Har vaknat upp konstant av knäppa drömmar förra natten. 
Lite typiskt när jag jobbar morgon och behöver min sömn. 

Ikväll är det HOUSE och private practice.
Trevlig tvkväll nerbakad i sängen. åååh så mysigt :) Hihih !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar