13 maj 2010

Chipmunks!

Idag hade vi en Au Pair Outing :) 


Vi hade det trevligt allt! Tidningen var där för att skriva lite om oss. Hon var ju lite konstig och ingen aning om hur hon tänker. 
Tråkiga var att jag kunde inte leka med på grund av foten. Så jag var mer kameraman än lekkamrat.
Massa bilder fick jag med. 
 




Jag var ju egentligen ledig idag, så jag behövde ju inte göra något. 
Känns lite tråkigt att inte leka med. Men så är det. 

Efter allt det roliga gick jag och Frieda runt i centrum. Kollade på skor, kläder och massa annat. Jag hittade ett par jeans shorts för 10 dollar ! (50kr) Vilket fynd :) 
Sedan hittade jag lite skor som skulle vara intressanta, tyvärr inte min stil skulle jag säga. Lite synd. 
Jag längtar till gymmet !

Imorn åker jag till Hamilton för att hälsa på Malin :)
Inatt blir det tv med Frieda. 
Natt Natt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar