16 maj 2010

Hamilton Weekend

I helgen var jag hos Malin i Hamilton. 

Det var allt en härlig semester. 
Fredag morgon tog jag bussen tidigt, somnade skönt nästan direkt, eftersom jag inte fick någon sömn ALLS torsdag natt pga av att det var storm med åska + att Frieda irriterar skiten ur mig.., och vaknade upp till doften av spya. En tjej hade spytt rakt ut i bussen. FAAN VA ÄCKLIGT ! 
Äntligen anlände jag i Hamilton och Malin plockade upp mig. 

Vi hade lunch ihop, sedan var hon tvungen att jobba och jag gick runt i stan. Hade en god cider när mina fötter blev trötta. 
På kvällen åkte vi över till Malins vänner och hade filmkväll. Skräckfilmen var "Vacancy" och den var något värdelös. Inga poäng i min bok. 

Lördag åkte vi runt stan och shoppade. Malin spenderade en stor summa pengar medans jag är nöjd över att bara ha spenderat 20 dollar - med det fick jag lunch, ett par byxor och nytt shampoo. Hihi
Efter en lång tid av vandrande bestämde vi oss att åka hem, hämta fish&chips och lite sprit. 
Sedan bytte vi om och drog ut på krogen. 
Träffade massa människor och hade shit skoj :) 

Bilderna klistrar jag in sedan. 

Söndag morgon var det upp tidigt och hoppa på bussen hem. 
kom hem, duscha, åt lite och sedan SKYPE med jojo. 
Nu sitter jag i sängen och kolla på tv. 
Ikväll är det Ugly Betty, Big Bang Theory, Simpsons, Bones och Trauma,. Packad tvkväll :) 

1 kommentar: