27 maj 2010

SjukeMansDag

Jag har idag gjord vad jag alltid gör när jag är sjuk. Jag har suttit framför tv och gjort inget annat. Min vanliga tradition. 
 Precis när mitt liv började se så mkt bättre,.. efter en otroligt jävla bra 3 dagars helg ! 
 Nu sitter jag 60 dollar fattigare för doktor besök och antibiotika, hostar och kan inte gå. 

Jaa, iaf. 
Jag har klippt mig idag. Jas hade en vän här för att fixa hennes hår och klippa ungarnas hår. Jag bad henne att klippa mitt oxå :) 
Visst, som vanligt när jag klippt mig så hatar jag det just nu. Jag ger det 2 dagar, sen kanske jag börjar gilla det. Det ser bra ut framifrån men det är nacken jag inte tycker om. 
Nu när det är vinter så var det nog väldigt dumt att klippa mig. Jag som hade planerat att spara ut det, så klipper jag det väldigt kort. Jag kan ju gömma det under en mössa hela tiden. Tills folk börjar fråga. 
Nu ska jag spara ut mitt hår. Så när ni ser mig och det ser konstigt ut, vet ni nu varför. 
 När jag kommer hem igen ska jag till Nyköpings Hårakuten och klippa mig. Dem har varit dem enda som klippt mig som jag tycker om. 
Kanske ska färga håret. 

Nu funderar jag på om jag och Jojo sa SKYPE idag. Hmm, det får vi se snart xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar