3 maj 2010

Fot-i-Kappad

Idag har jag mest suttit vid datan för att planera ut vart Jojo och jag ska resa när hon kommer hit. Ooooh, kommer vara så spännande ! 

Någon som kändes väldigt skön var Jas humör. Hon var allt pigg och goo idag. Köpte mig kaffe och crossainter. Väldigt mysigt. Det var något helt nytt. 
Det är så lättare att vara i huset när hennes humör är på topp. 


Annars har min dag varit som vanlig., fast ändå inte vanligt. 
Jag kan fortfarande inte gå som en normal person. 
I never should have jumped., or at least jumped better. 
Jag har verkligen känt mig hjälplös dem senaste dagarna när min fot är som den är. Det är en känsla jag hatar väldigt starkt. Man blir så begränsad, uttråkad och hemskt osäker. 

Längtar så mkt tills jag kan gå som man egentligen gör, och inte som ett jäkla freak. Hatar detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar