21 maj 2010

Lets Start With Friday Night

Jag har jobbat hela vecka. Vilket är väldigt ovanligt. Jag brukar annars bara jobba 3 eller 4 dagar i rad och sedan ledigt en dag, sedan om igen,.... eller liknande.
 Sist jag jobbade Mån-Fre var .... aldrig? Jag har alltid haft ett jobb där jag jobbar väldigt flexibelt och aldrig "7-16, varje vardag"-jobb. Bra saken är ju att man är ledig helger. Vilket är oxå ovanligt för mig. 

Jag är helt slut. Och nu är det äntligen fredag. Klart man måste ut. Ska få lön,. eller skulle få lön idag. Det får vi se om Jas kommer ihåg. Annars vet jag att jag får den imorn. Det är lite jobbigt att vara helger för då måste man verkligen göra något, utnyttja helgen. Annars när jag har jobbat har jag inte behövt göra något speciellt. Har inte varit ute på stan på evigheter känns det som. 

Imorn ska vi bowla. Ska bli kul :) Har inte gjort det på riktigt på evigheter. Om jag inte minns fel så bowlade vi på Heron förra Maj? Hmmm,. Jag kommer ihåg att jag inte vann, vi kan lämna det vid det. 
Iaf., Bilderna har jag lagt till nu överallt där dem tillhör. 
Idag har det varit sjukt kallt hela dagen! Jag har haft gott om kläder på mig, men det är mina händer som blir som isbitar. Det är 2 hus (småhus) håller på att byggs utanför oss och jag tycker synd om killarna som jobbar i kylan. Jag är så glad att jag jobbar i huset. Damsugning, tvätt, disk och sedan städat toan. Allt det är ju inne. Men det är iaf kallt för dem har ingen central värme här. Inga element som vi har hemma i Sverige. Det är alltså KALLT här !
 Cum n warm me babe,.
Imorn hoppas jag på sol :) 
( Förre och efter bild, haha )

Jag har bara börjat kvällen med en McKenna och American Idol, efter det kommer komedier i timmar. Kommer ut sent på krogen, för att jag är en sådan tv tittare. Jag vet inte vilket som verkar mer ensamt. HA ! 

Frieda ringde mig nyss och sa att hon kommer in till NP ikväll redan. Får jag någon att dricka med. 
Vi ses imorn ! :) 

1 kommentar: