8 maj 2010

The Big Wall

My gooood God., 
I want to say that I´ll never drink again, but we all know that´s a big fat lie. 

Jag har redan lyckats spendera min lön jag fick IGÅR. 
Jag skaffade mig en kamera, köpte biljetter för att se All Blacks när dem spelar i Taranaki och sedan investering i lite alkohol. 
Mest pank för visumhet kostade mig 133 dollar (665kr) och jag måste skaffa mig ett NZ körkort. Blev så jävla förbannad igår när bouncern inte släppte in mig - även om hon känner mig. 

Frieda är här över helgen. Ganska kul, bara för att jag får lite sällskap. Jag inte gjort mkt dem senaste 2 veckorna så någon att prata med är skönt. Även om det finns bättre sällskap, haha. 
Nu sitter jag i sängen och äter bakis chips medans Frieda är ute och shoppar. Jag skulle ju joina henne men kan inte gå ut på stan direkt. Det är skönt för henne att få vara ensam ibland oxå. 

Jag har lite pengabekymmer. Jag vet att det kommer att gå bra och allt. Jag hatar bara när man vet att man är pank. Du kanske inte behöver pengarna, men oron finns alltid där and its bumming me out. 
Nästa vecka ska jag köpa min biljett hem. Eller ja.. nästa stora lön. 



1 kommentar:

  1. NZ körkort? varför? Räcker det inte om du skaffar 18+ kort? Det kostar 20 dollar. Vad behövde du visum för?

    SvaraRadera