25 maj 2010

Last but not least, Monday Nite

Jag träffade Anja, Kanada och Jesse runt 18.30. Vi drog till The Mills, köpte lite Bourbon+cola, killarna köpte även en stor flaska Jäger. 
Which explains my headace today... damn you Jäger, we got to stop seing each other like this.
Killarna var väldigt underhållande. Dem delade upp sina skor få att de hade en av varje, och står och glor på dem i typ 15 min. 
"Asså, det känns så konstigt. För det är min fot - och det där är min sko men känns som alla fötter är mina., men ändå inte."
HAHA !
Sedan var det shot tävling för killarna. Allt mäts upp jämnt och klart. Haha. 
Det blev bara lite bilder.

Jesse tyckte jag hade små fötter. 
HAHA. Så små fötter har jag väl inte? Det är han som råkar ha stora fötter tycker jag! 

Men jag har fortfarande förbannelsen av drunk texting. Gina är dum.,
IKVÄLL ÄR DET HOUSE ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar