5 maj 2010

Good Wednesday

Idag har dagen givit mig en massa på en gång. 

Det har givit mig stress, panik med en bra blandning av seriös desperation. Sedan kommer uppgången av med glädje och lättnad med lite trygghet i tanken. 

Jag kom med dumma idéer och skojiga saker. 
Mest av allt vad det kul att hänga med Preston. Idag hade vi väldigt kul. 

Maten passade bra - för bra. Gått upp i vikt medans min fot är på OFF mode. Det som gick så bra för mig :( Men eftersom jag inte kan gå på Derby Practice på onsdagar så får jag se på Big Bang Theory ikväll ! Hihi xD (Thats why good Wednesday :)

Nyhetsfronten : Ansökt om ett visum till Australien idag. Wooho ! :) 
Ser så fram emot det ! 

Kollade lite på wicked buss... kanske blir lite dyrare än jag tänkte. 

I helgen är jag ledig - Halleluja moment på det. Blir shopping och krogen. Jag vet, jag skulle inte spendera pengar. Men jag behöver en ny kamera och jag få lön imorn (som jag trodde var nästa vecka, måste verkligen hålla bättre kolla på det)  
Men ny kamera ! 
Ska skicka hem den gamla till mamma - håll koll på posten nu morsan!
Sedan kanske nya skor 
Måste även till AA och skaffa mig ett NZ Körkort. Efter krogen har tackat nej till mitt svenska och systemet här har börjat irritera mig med deras bullshit. Såå., jaa. Det är antingen det eller gå och shoppa med passet - och det gör jag aldrig. 
Det blir något att skryta om när jag kommer hem -NZ Körkort, hehe 


Ooh Ooh Ooh - det börjar nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar