17 maj 2010

Hår Model

Idag när jag var ute med Preston på lekplatsen kom en tjej upp till mig och sa att hon behövde en hår model för ikväll. 

Det skulle vara en tävling för apprentices, (studenter) och dem var lite kort om modeler. Det var ingen klippning utan bara en styling - dem hade gärna klippt mitt hår, skulle då få ordning på det hela. Men visst, varför inte - jag hade tid :) 
Så jag går dit kl.6 pm och det är en massa människor. Flesta av dem har så snyggt hår och så sitter jag där med mitt halftdöda och tråkiga hår. 
Modeler blev ihop parade med frisörer. Det var snabbt till en salong och få håret fixat och snabbt tillbaka. Riktigt kul! Jag har volym i hatten som jag inte har haft dem senaste 2 månaderna., eftersom jag klipper mig själv. 

Så mitt hår blev sedan dömt av domare., fick sitta still och tyst på en stol när dem går förbi och tittar på dig. Haha,, det var kul det med! 
Självklart när det är tyst och alla vill veta vilka som får priset så ringer JOJO mig. Plötsligt ekar det ut "Sound of Madness" med Shinedown. Haha, det var inte så pinsamt för snabbt så fylldes rummet av skratt och ingen visste vem det var. Tror jag. Iaf, det blev en snabb SKYPE med Jojo. 

Nu ska jag hoppa i sängen för jag jobbar tidigt imorn igen. 
Hoppas på ljuvliga drömmar., ist för dem skumma som jag hade igår natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar