23 maj 2010

Then Saturday Nite Out

På fredagkvällen Frieda och jag möttes upp sent på Peggy´s och hade det trevligt. Det var inte mkt folk ute alls så det var mer bara chill. Jag hade 3 cider och sedan köpte en kille en cider till mig. Så 4 cider och jag blev skit full. Kom hem runt 4. 
Lördag morgon kan man förstå att jag var väldigt bakis. Bara sov. Gick upp vid 14 och tog en dusch, bara min senare kom Frieda över och vi chillade framför tv i någon timme. 
Runt 16 hämtade vi fish&chips och satte oss vid kusten för solnedgången :) Mysigt var det.. och en aning kallt. 
Fick en fin bild. 
Vi gick förbi alkohol butiken och köpte lite för kvällen. Sedan var det tillbaka till tvn. 
Jas har en vän över från Auckland och har då skickat iväg ungarna "for a sleepover" hos vänner. Så det var inga ungar i huset. HIHI ! Toppen. 
Vi kollade på American Idol, en massa annat och drack en massa snaps. 
Efter en massa bilder och lite klädes byte gick vi ut. Vi skulle träffa Friedas vänner från Stratford och Dani. 

Ni vet kvällar som förändra ditt liv. Jag visste inte att detta skulle bli en sådan kväll för mig. 

Vi kom inte långt tills en kille från Phonex bar kommenterade på att jag hade en stödstrumpa på mig. 
"Where´s your other sock?" 
Lite kul var det., vi blev bjudna in på baren - en kille hade hans 20 års fest och drickar var typ 2 dollar st ! 
Man kan tro att jag blev jätte full., men hade bara en, bjuden av Chris :)  

Sedan var vi på Decanta lite snabbt., sedan till Crowded House när Dani äntligen kom. 
Det var lite sent för henne att komma då för jag drog iväg med lite andra vänner och hade en skit trevlig kväll. Haha. Jag vet att det är hemskt att lämna sina vänner och dra iväg med andra. Men det var värt det. 
Hänga med tyska tjejer som inte vill dricka - eller - hänga med nytt folk, spela PS2 och inte behöva gå hem. 
Slaggade där och vaknade imorse, kollade ut genom fönstret och såg ett par skor uppslängda på telefonlinjen. 
HAHA. Syns inte så bra på bilden. 
Josh sov i sovsäck på soffan, vaknade upp imorse och hittade inte sina bil nycklar för att hämta andra nycklar som var i bilen. Han tog en ståltråd, skor och sovsäcken för att bryta sig in i hans egna bil. 
Var tvungen att ta en bild för han såg så rolig ut. Vem går ut med sovsäck på sig? 
Vi spelade lite mer spel och han spöade ju skiten ur mig., inte för att det är så svårt direkt. Haha ! 
Nu sitter jag i min säng, hem skjutsad - så skönt :) haha. Tagit en dusch och käkat lite. Ikväll skulle jag egentligen jobba men fick nyheter om att jag är ledig. Hmm., önskade att jag fick veta det tidigare. 
Ska dra hem till Chris ikväll eftersom vi båda är lediga., eftersom jag brukar aldrig vara ledig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar