11 maj 2010

Ny Kamera och Nytt Projekt

Yes, nu du! 
Nu har jag en nya kamera allt. 
WoooHoo! 
Måste bara få ett tillfälle att använda dem. 
Den känns som en ganska bra kamera., men det visar sig allt. 

I helgen ska jag hälsa på Malin i Hamilton. Jag ser verkligen fram emot att komma ut ur huset och spendera tid med en bra vän. Det finns vissa människor som jag klickar extremt bra med. (Som Lizette, svenska tjejen jag träffade då jag bodde uppe i Auckland. Vill bara säga att jag saknar dig en hel del. )
Och Malin är en av dem. Det ska bli en härlig helg :) 
Jag hoppas bara att foten inte narrar mig. 

Så måndag och tisdag har snabbt gått förbi. Tur nog, för jag har inte fått någon sömn dem nätterna. Väldigt varma dagar har det varit oxå. Helt otroligt för att vara vinter xD 
I går lekte jag och P med Play Dou. 
Han är en liten gullunge. Bara en pina när han är trött. 

Bunny såg så rolig ut med sitt hund huvud genom fönstret. Haha. Det är en ganska bra bild för att vara en mobil kamera tycker jag. Min är ju bara 3.2.

Jag har även fått lite inspiration att börja måla igen. Jag saknar det. Jas har lite brädor i garaget som hon skulle använde till en hylla. Hon har ändrat sig och tänker inte använda dem längre. Så då kan jag ta dem., Började idag med att teckna lite. 
Hoppas på att jag har tid att måla nästa vecka. En ny sysselsättning :) 
Ser lite udda ut just nu., men jag hoppas att den bra. Ska kolla vilken färgserie jag ska använda. Hmm, 
Jag undrar bara- Linnea., Vad säger du om fingrarna? Dem är bara delade på mitten. Det ska ju vara på 3. Du vet vad jag menar,. 

Ikväll är det House på tv :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar