6 maj 2010

Helt mätt

Ja, jag har dem senaste dagarna gjort nåt roligt med ungarna. Alla vet att det är mors-dag på söndag och självklart måste vi göra speciellt. Mias ideé var att vi skulle städa hela huset åt Jas, men jag vet vem det är som kommer att städa om vi skulle göra det. 
Istället hittade vi en gammal pappers plansch som vi gjorde lite av våran egna grej på. 
Jas vet inte om min blogg så det är ingen fara med att lägga upp den. 


Jag gör detta mest för att jag inte vill att familjen ska glömma mig. Jag vet att det låter löjligt men sant. Jag vill att Jas och ungarna ska se den tavlan och komma ihåg den tiden då jag var här. 
Därför vill jag lämna så mkt saker jag kan. 
Har lite planer för en tavla. Skulle vara en bra tid spenderat, eftersom jag inte kan gå någonstans ännu. 
Tänke först måla av ungarna. Men vi alla vet att det är omöjligt för mig. Porträtt är ju inte min starka sida. Testade mig på att rita av Preston, lite misslyckat om man säger så.
 Roligt iaf :) Den ska ändå sparas. Den ser väldigt konstig ut på foto. Men men. Man kan inte vara perfekt heller. 

Just nu är jag så sjukt mätt. Vi hämtade kina mat, första gången jag äter kina mat efter min kinesiska familj i Auckland, som hade det varannan dag. Jag menar verkligen sjukt mätt. Känns som jag kommer att springa snabbt på toa. Kommer nog inte vara snabbt nog tror jag. 

Fick nyheter idag att mitt visa till Australien är redan godkänt. Jag har nu ett visum. Ascoolt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar