1 maj 2010

Im A Stupid Drunk

Så var det helg., 
Jag hade en trevlig fredag kväll. Blev så JÄVLA packad. 
Sooo hammerd... never again.
Som man alltid säger dagen efter. Jisses,. jag minns hela kvällen även om jag var för packad för att hitta min väg till toaletten - "dörren bredvid ditt pucko". 

Men man gör dumma saker när man är full,. och jag gör alltid dumma saker. Jag ska faan lämna mobilen hemma nästa gång jag går ut. 

Hi. Im Gina
(Hi Gina)
And Im a drunk dialer
(Applause)

I get so mad at myself sometimes. 

Joo, en sak som hände igår som var helt sjukt. 
Jag tog en cider på Peggy´s innan Leigh och Thom hämtade upp mig. Kanada gav mig en cig men inte en tändare. Så jag frågade tjejerna som satt vid bordet bredvid för en tändare. En av tjejerna kastade den över till mig och på något sätt missade jag den och fick den i ÖGAT. Hur lyckas man ?
Vaknade upp imorse med ett litet blåmärke. På ögonlocket
Lite pinsamt för jag var nykter vid det tillfället. 

Nu känner jag mig överkörd. 
Sick., I need to stop drinking. Nothing good comes out of it. 

Now., telly and sleep. 
Nite 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar