19 juni 2010

Babysitting Nite

Lördag kväll och jag är barnvakt. 
Jag har varit här i 6 månader och detta är första gången jag sitter barnvakt till Jas så hon kan gå ut. Så det är inte så illa., 
Mina villkor var att Jas skulle köpa mig fish&chips, cola och en hyrfilm. Ikväll blir det X-Men Origins Wolverine ! Har ju velat se den väldigt länge :)



Idag skulle jag betala av min 55 dollar skuld hos läkaren. Kommer dit och behöver bara betala 10 dollar. "Oooh, jaa. Jag menar 10 dollar var det jaaa". Sen var det bara att springa till gymmet så snabbt som möjligt. 
Gymmet - trött som faan och glömde iPoden igen. Så jag var inte hel taggad. 
Iaf., för pengarna jag sparade från läkaren så köpte jag nya tröjor som jag väntat på väldigt länge. Äntligen fick jag köpa dem. 


Fick lönen idag, så den går till min flygbiljett hem. Efter att jag köpt den., är jag pank. Så det blir snåljåp på hög nivå. Haha. 
Nu när jag har allt för vintern i Taranaki. Förutom ett fungerande paraply kanske, men aja. 

Det saknas bara lite godis, hehe. 
C YA ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar