16 juni 2010

Tiredsome Day

Inatt kunde jag inte sova., så var jag tvungen att gå upp tidigt för att jobba. 
Det blev ett par koppar kaffe, sedan in till stan. 
Fick lite saker gjort., men gud vad jag INTE ska ha pengar i plånboken när det är så himla lätt att spendera det. Men det är så mkt jag behöver. Måste fortfarande införskaffa mig varma tröjor, mina börjar svika. Sedan skor som kommer hålla mina fötter varma under vintern, sockor. 
Jooo., MAMMA - kan du skicka lite vantar kanske ? Saknar mina svarta vantar utan fingrar som man kan ha över armarna och fingervantar. Det är något jag skulle kunna behöva xD 

Träningen gick lite sådär. Jag var med ca 30 min innan foten började göra ont. Ramlade bara en gång., Ganska bra :) Haaha. 
Nu är jag redo för sängen. 
Natt Natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar