6 juni 2010

Efterskal

Herrejävlar vilken helg. 
Bilderna pallar jag inte med nu. 
Den har vait fylld med galenskaper och konstigheter. Orkar inte berätta allt så vi tar det lite snabbt. 

Tjejerna kom på fredag kväll, vi drog hem till Chris och hade middag. Självklart blev vi jätte fulla och drog ut på stan. 
Lördag såg vi rugby match, shoppade och hade middag hos Justin, la oss tidigt efter Fight Club. 
Söndag har vi gjort lite mer shoppande, försökt göra lite sightseein pga det hemska regnet och så drog tjejerna hem. 

Jaa,. nu sitter jag själv på min säng och märkt att jag måste tillbaka till doktorn igen. Efter att ha käkat piller i en vecka så kom min symptom nu tillbaka. Vet inte om jag pallar mig dit idag. 
Typiskt jävla skit. Känner mig så ensam nu när tjejerna har dragit. 

hmmm,. got wine in the fridge :) hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar