29 juni 2010

Get Him To The Greek

Dave och jag såg Get Him To The Greek.
Jag trodde den skulle vara som The Hangover men den var mer Knocked Up ist. 
Men den var rolig, det måste jag medge.
 File:Get Him to the Greek.jpg
Russell Brand spelar Aldous Snow, från Forgetting Sarah Marshall och den karaktären är bara för hysterisk.  Jonah Hill har aldrig varit en av mina favorit skådisar men okeeej, han gjorde ett bra jobb i filmen :) 
Sean ´P.Diddy´Combs med svart-skämt är ju hur rolig som helst. Jag skrattar ut högt i biografen, vilket jag aldrig gör - skämmer ut mig framför killen som sitter bredvid mig. Ha.
Det var en bit i filmen som verkligen slog mig i hjärtat. Jag gav en lite suck, Dave hörde mig, kramade om min hand och visste exakt vad jag tänkte på. 
Thnx babe, ur wonderful.  

Det var en underbart trevlig kväll, det blev även ett varmt bad med värmeljus. Sedan hade vi annat sällskap i sängen. Haha. 
Dave skulle till jobbet lagom tidigt imorse så han släppte av mig på vägen. Jag är ledig idag och planerar på att dra till stan för lite shoppande - neeej, inte sådant shoppande. Jag måste ha läppsyl, nässpray, tvål och sådan skit igen. Suck, vad pengar går åt. 
Lön imorn dock :) Hihi 

oxå - Jas kom hem med STORA nyheter igår. Jag berättar om det senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar